У другому кварталі 2024 року глобальні постачання планшетів досягли 34,4 млн. одиниць, що на 22,1% більше у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Це зростання свідчить про те, що попит на планшети успішно відновився, досягнувши рівня, який можна порівняти з показниками до пандемії.

Apple продовжує лідирувати на ринку планшетів, контролюючи понад третину ринку. У другому кварталі 2024 року компанія поставила 12,3 млн. планшетів, що відповідає 35,8% частки ринку. Значну роль у збільшенні частки відіграли нові моделі iPad Air та iPad Pro з діагоналями 11 та 13 дюймів. Однак у Китаї Apple зіткнулася з жорсткою конкуренцією з боку місцевих брендів, таких як Huawei та Xiaomi.

Samsung зайняла друге місце з 6,9 млн постачань, що становить 20,1% частки ринку. Lenovo опинилася на третьому місці з 2,5 млн постачань і 7,3% частки ринку. Huawei поставила 2,3 млн планшетів, зайнявши 6,8% ринку завдяки високому попиту на пристрої серії MatePad.

Xiaomi зайняла п'яте місце серед провідних постачальників планшетів з 2 млн поставок та часткою ринку 5,8%. Китайська компанія показала найвище зростання у річному вирахуванні — 94,7%, особливо на кількох європейських ринках.