Оплата можлива:

1. На магазині в грн
2. На магазині в usd
3. Оплата на карту "Приват 24"
4. Оплата накладеним платежем у відділенні або кур'єру "Нової Пошти" 

Детальніше:

1. Самостійно отримати замовлення, не переплачуючи за доставку можливо в нашому магазині у місті Кременчук. Оплата відбувається в гривні по курсу обмінників на момент завершення угоди (повної сплати). Якщо Ви зробили замовлення в понеділок, наприклад, а сплачуєте товар у середу - то курс рахуємо той, що в середу. Дізнатись актуальний курс гривні можна зателефонувавши до нас, чи написати повідомлення до спільноти Instagram
2. Оплата в USD можлива лише у нашому магазині. Затерті чи рвані купюри да сплати не приймаються. Чек про оплату виписується за курсом гривні на момент завершення угоди.
3. Оплата на карту Приват Банку можлива за курсом обмінників міста Кременчука. До суми додається комісія в розмірі 0.5%. Чек про оплату виписується без урахування 0.5%.
4. Територією України відправляємо накладеним платежем "Нової Пошти" за курсом обмінників в день відправлення товару. Оплата відбувається після огляду товару на відділенні "Нової Пошти" або, безпосередньо, кур'єру при адресній доставці.


Додаткова інформація.

- Передоплата. Для клієнтів, що роблять замовлення вперше - діє обов'язка умова внесення передоплати. 200грн вживана техніка, 500грн нова техніка.
Для клієнтів, що вже купували товар у нашому інтернет магазині - замовлення відправляється без передоплати. Тільки за умови, що замовлення робиться з номера телефону, який вже є в нашій клієнтській базі. Передоплата віднімається від вартості пристрою. Послуги "Нової Пошти" оплачує покупець. У разі виявлення дефекту, невідповідністі товару, пошкодження товару - покупець зобов'язаний скасувати отримання замовлення, зв'язатися з адміністрацією інтернет-магазину, і в разі підтвердження невідповідності замовлення отримати ПОВЕРНЕННЯ передоплати, або ж інший пристрій (за бажанням покупця).

- Претензії до зовнішнього вигляду, або неукомплектованості замовлення не приймаються, після того як покупець отримав замовлення і покинув "Нову Пошту". Уважно все перевіряйте! На товари відправлені по території України діють ті ж умови гарантії, що й на пристрої продані вроздріб.

- Терміналу, кредитів і розстрочки - немає. 

- Скасування замовлення і повернення передоплати можливо, тільки в разі не виконання нами умов замовлення.

- Клієнти, що не забирають відправлення з "Нової Пошти" протягом 5 днів (з моменту прибуття на відділення) повинні внести додатковий платіж 500 грн. Ця сума відразу віднімається від вартості замовлення. У разі відмови внести додатковий платіж, або у випадку, коли клієнт не виходить на зв'язок - відправлення відкликається назад. Передоплата не повертаеться.

- Чек для гарантії на вживаний товар не обов'язковий. Всі дані про ваші покупки зберігаються в нашій клієнтській базі за номером Вашого мобільного телефону (модель, дата, ціна, imei).

- Замовлення відправляються до 17:30 Пн-Пт, і до 15:00 в Суботу. Іншими кур'єрськими службами не відправляємо.

 

Якщо у вас виникли додаткові питання - зателефонуйте, будемо раді допомогти.

З повагою - команда GSTORE.