Кількість
|
Вартість
|
||
|
Замовив ноутбук, одразу ж оплатив, все було добре, продавець все розповів, пояснив, допоміг з вибором... але на наступний день мені подзвонила оператор Аліна та сказала що по якійсь помилці, когось із працівників.... той макбук котрий я замовив мені надати не зможуть, тільки з доплатою в 30$. Я запитав чи можуть вони самі покрити свою помилку - мені відповіли що начальство вирішило так, тож я можу отримати свій ноутбук тільки з доплатою.
Buyer, Доброго дня. Так, нажаль по вашому замовленню сталася проблема із доставкою товару, так як ціна на сайті автоматично оновилась згідно прайсу постачальника, та в момент замовлення нам повідомили, що товар має розпаковану коробку, та вже вмикався, відповідно ми початково й скасували замовлення. Тому далі менеджер запропонував даний товар від іншого постачальника, та за іншою ціною. Через декілька годин ми отримали новий прихід товару, дана позиція там була, і Вам зателефонували та повідомили, що доплачувать не потрібно, привезем новий за початковою ціною. Ви забрали своє замовлення без доплат.
Вибачте за незручності, та нажаль від помилок вигрузки товару ми не застраховані. Не ми створюєму ці прайси.
Вибачте за незручності, та нажаль від помилок вигрузки товару ми не застраховані. Не ми створюєму ці прайси.