Гарантія на нову техніку Apple USA \ EUCRF *
- Офіційна гарантія від Apple 1 рік.
- 14 днів на повернення товару який не був у використанні і не активований.
- У разі заводського дефекту виявленого протягом 5 днів з моменту замовлення - пристрій замінюється на новий, за умови, що збережено ідеальний зовнішній стан пристрою і його комплектації.
- Термін виконання гарантійного обслуговування до 6 тижнів.
- Наш магазин не несе відповідальність за прийняття рішення компанією Apple з обслуговування пристрою.
- Під час гарантійного обслуговування на заміну видається модель iPhone 5s -7+.
Гарантія на нову техніку Samsung USA \ EUCRF *
- Гарантія від магазину 3 місяці.
- 14 днів на повернення товару, який не був у використанні, а також за умови, що на пристрої і комплекті присутні заводські плівки.
- У разі заводського дефекту виявленого протягом 5 днів з моменту замовлення - пристрій замінюється на новий, за умови, що збережено ідеальний зовнішній стан пристрою і його комплекту.
Гарантія на нову техніку Samsung UACRF **
- Офіційна гарантія 1 рік.
- Гарантія діє в Україні, в будь-якому авторизованому сервісному центрі Samsung.
- 14 днів на повернення товару, який не був у використанні, а також за умови, що на пристрої і комплекті присутні заводські плівки.
- Під час гарантійного обслуговування на заміну видається модель iPhone 5s - 7+.
Гарантія на вживану техніку Apple (used \ б/у)
- 30 днів гарантії від магазину.
- Гарантія поширюється на абсолютно будь-який технічний дефект (окрім стану АКБ).
- 14 днів на заміну/обмін пристрою.
- Повернення коштів можливе лише при відсутності на протязі 72 годин пристрою на заміну.
- У гарантії буде відмовлено у разі виявлення пошкоджень на пристрої, яких не було в момент продажу.
Додатково:
- Повернення або обмін вживаної техніки неможливий через претензії до роботи АКБ з тієї причини, що даний елемент є витратним матеріалом. Для клієнтів, що придбали вживаний пристрій і бажають замінити АКБ через зменшений час роботи - надається послуга заміни АКБ за собівартістю.
- Повернення або обмін вживаної техніки неможливий за претензіями формату - "мені не сподобалося", "я передумав", "я не можу розібратися". Повернення або обмін - тільки з технічних причин.
- У разі виявлення несправності клієнт забов'язаний звернутися відразу до магазину, або ж зателефонувати і попередити, що виявлено дефект. Претензії до зовнішнього вигляду, а також комплектації приймаються тільки, безпосередньо, в магазині, або відділенні "Нової пошти". Коли Ви прийшли отримувати Ваше замовлення - Ви забов'язані детально оглянути товар, безпосередньо, на "Новій пошті", і в разі невідповідності з фотографіями, що Вам відправляли - ми повернемо Вам передоплату, або відправимо інший пристрій.
Незнання умов гарантійного обслуговування нашого магазину - не надає Вам додаткових привілеїв.
Дякуємо Вам за довіру. З повагою команда GSTORE.UA.