Гарантія на нову техніку Apple  

- Офіційна гарантія від Apple 1 рік.
- 14 днів на повернення та обмін товару, який не був у використанні і не активований.
- 3 дні на обмін товару, який був у використанні, не має механічних пошкоджень, та виявлено гарантійний заводський дефект.
- Термін виконання офіційного гарантійного обслуговування від 3 до 6 тижнів.
- Під час гарантійного обслуговування на заміну видається модель від iPhone 8 до iPhone 11 Pro Max.
-
Кошти повертаються миттєво і в повному обсязі після підтвердження умов повернення товару. Обмін пристрою відбувається після підтвердження гарантійного заводського дефекту

 

Гарантія на вживану техніку Apple (used \ б/у)

- Гарантія від магазину 1 місяць.
- У разі гарантійного звернення пристрій замінюється на інший безкоштовно, протягом 1 місяця з моменту купівлі пристрою. Без сервісу та ремонтів. 
- Гарантія поширюється на абсолютно будь-який технічний дефект (окрім стану АКБ).
- Повернення коштів можливе лише при відсутності протягом 72 годин пристрою на заміну. Кошти повертаються в повному обсязі.
- У гарантії буде відмовлено у разі виявлення пошкоджень на пристрої, яких не було в момент продажу.

Додатково:
- Повернення або обмін вживаної техніки неможливий через претензії до роботи АКБ з тієї причини, що даний елемент є витратним матеріалом. Для клієнтів, що придбали вживаний пристрій і бажають замінити АКБ через зменшений час роботи - надається послуга заміни АКБ за собівартістю.
Повернення або обмін - тільки у гарантійних випадках. 
- У разі виявлення несправності клієнт забов'язаний звернутися відразу до магазину, або ж зателефонувати і попередити, що виявлено дефект. Претензії до зовнішнього вигляду, а також комплектації приймаються тільки, безпосередньо, в магазині, або відділенні "Нової пошти". В разі невідповідності з фотографіями, що вам відправляли - ми повернемо вам передоплату, або відправимо інший пристрій. 

Аксесуари 
- 14 днів на повернення товару, який не був у використанні.
- Кошти повертаються миттєво і в повному обсязі.


Наш магазин не несе відповідальність за прийняття рішення компанією Apple з обслуговування пристрою.

За додатковою інформацією звертайтесь на безкоштовну гарячу лінію за номером телефону 0800330000