Гарантія на нову техніку Apple   USA \ EUCF *
- Офіційна гарантія від Apple 1 рік
- Гарантія діє в будь-якій країні, крім України в зв'язку з тим що на території нашої країни немає офіційного Apple Store
- Відправляємо по гарантії - в Польщу і Чехію в офіційний Apple Store. Документи надаються
- 14 днів на повернення товару який не був у використанні і не активований
- У разі заводського дефекту виявленого протягом 5 днів, з моменту замовлення - пристрій змінюється на цілком новий, за умови, що збережено повністю ідеальний зовнішній стан пристрою і його комплектацію
- При не виявленні несправності чи в випадку зняття з гарантії по причинам* втручання до внутрішніх елементів, потрапляння вологи або механічних пошкоджень телефону — вартість транспортування оплачує покупець.
- Термін виконання гарантійної відправки до 6 тижнів.
- Наш магазин не несе відповідальність за прийняття рішення компанією Apple з обслуговування пристрою. Оплата за гарантійне відправлення відбувається перед відправкою.
- Під час гарантійного обслуговування на заміну видається модель iPhone (5-5с-5s).

*Чи тим причинам які будуть вказані в акті виконаних робіт, що надано сервісним центром.

Гарантія на нову техніку Samsung   USA \ EUCF *
- Гарантія від магазину 14 днів. 
- 14 днів на повернення товару який не був у використанні, а також за умови що на пристрої і комплекті присутні заводські плівки
- У разі заводського дефекту виявленого протягом 3 днів з моменту замовлення - пристрій замінюється на цілком нове за умови що збережено повністю ідеальний зовнішній стан пристрою і його комплекту
- Ремонт на протязі 1 року з моменту придбання відбуваеться за рахунок клієнта.

Гарантія на нову техніку Samsung UACF **
- Офіційна гарантія 1 рік
- Гарантія діє в Україні в будь-якому авторизованому сервісному центрі Samsung
- 14 днів на повернення товару який не був у використанні, а також за умови що на пристрої і комплекті присутні заводські плівки
- Передача UACF пристрою по гарантії в сервісний центр здійснюється покупцем.
- Під час гарантійного обслуговування на заміну видається модель iPhone (5-5с-5s)

 

Гарантія на Б/У техніку Apple (used\вживанну)

При покупці Б/У техніки в нашому магазині Вам надається гарантія 14 днів від магазину. Як при продажу з магазину так і в разі відправки по Україні. Відлік починається з дня коли клієнт отримав відправлення у відділенні "Нової Пошти". Той час що відправлення їде до клієнта не враховується в гарантії. Гарантія поширюється на абсолютно будь-який технічний дефект. У кожному пристрої повинна працювати кожна функція передбачена виробником в даній моделі. Якщо раптом щось не працює Ви спокійно зможете обміняти пристрій протягом 14 днів з моменту придбання. Якщо виявлено дефект то відбувається безкоштовна заміна на інший пристрій в аналогічному стані, повернення грошових коштів можливе тільки в разі якщо протягом 72 годин ми не можемо надати клієнту пристрій на обмін.

Винятком в гарантії є акумулятор - з тієї причини що даний елемент є витратним матеріалом. Нагадаємо що слабкі АКБ йдуть тільки в більш старих пристроях, купуючи більш нові пристрої ви отримуєте свіжіші АКБ. Повернення або обмін - неможливий через претензій до роботи АКБ. Винятком є ​​пристрої у яких пройшло менше 6 місяців з дати активації пристрою на сайті Apple. Для клієнтів що придбали Б / У пристрій і хочуть замінити АКБ - надається послуга заміни АКБ за собівартістю. На новий замінений АКБ надається гарантія на перевірку також 14 днів. Ціна заміни АКБ з урахуванням роботи майстра. 4-4s-5-5s = 200 грн 6-6s-6 + 6s + = 400 грн

Ми не даємо телефони в прокат. Просто прийти і повернути через - "мені не сподобалося", "я очікував більшого", "я не можу розібратися" або щось в цьому роді неможливе в нашому магазині. Повернення або обмін - тільки з технічних причин. Теж саме і ставитися до причини повернення - "Я передумав". Те що Ви передумали є суто вашю особистою проблемою яку належить вирішувати Вам самостійно. Якщо Ви хочете щоб ми допомогли Вам у цій проблемі і викупили у Вас пристрій - то це можливо з урахуванням втрати часткової вартості пристрою (10-40$). Інших варіантів немає.
У гарантії буде відмовлено:
- У разі виявлення пошкоджень на пристрої яких не було при продажу
- У разі виявлення відкриття пристрою або заміни в ньому оригінальних запчастин
- У разі вигаданої проблеми яку нереально перевірити чи клієнт не зможе довести
- У разі звернення після 14 днів експлуатації Б/У пристрою

У разі виявлення несправності клієнт зобов'язаний звернутися відразу ж на магазин, або якщо немає можливості приїхати - зателефонувати і попередити що виявлений дефект. Претензії до зовнішнього вигляду а також комплектації приймаються тільки безпосередньо на магазині або відділенні "Нової пошти". Якщо Ви прийшли забирати Ваше замовлення - Ви зобов'язані оглянути його детально безпосередньо на Новій пошті, і в разі невідповідності з фотографіями що Вам відправляли - ми повернемо Вам передоплату або відправимо інший пристрій. Якщо ж Ви не догледіли на фотографіях пошкодження і це вас не влаштовує - передоплата не повертається. Дивіться будь ласка уважніше фотографії що ми Вам відправляємо.

Трохи статистики. В середньому дефекти у партіях Б/У техніки виявляються у 8% пристроїв. 5% з яких виявляємо ми безпосередньо при детальному тестуванні на магазині. Такі пристрої відправляються на повернення до постачальника. Брехати немає сенсу. На жаль у нас присутні випадки коли проблеми виявляє клієнт безпосередньо при використанні пристрою. В середньому це 1-2 пристрої з 100. Але зауважимо що в 97% випадках це виявляється в перші ж дні використання. В кінцевому підсумку ризик отримати браковане пристрій мінімальний. У будь-якому випадку ми намагаємось надати для клієнта самі безпечні і вигідні умови для придбання Б/У (used) Apple техніки.

 

Незнання умов гарантійного обслуговування нашого магазину - не надає Вам додаткових привілеїв.

Дякуємо Вам за довіру. З повагою команда GSTORE