Згідно з дослідженням CIRP (Consumer Intelligence Research Partners), найпопулярнішою підпискою серед користувачів Apple є передплата iCloud. У 2024 році 64% користувачів регулярно продовжують доступ до хмарного сховища, що на 4% більше у порівнянні з 2022 роком, коли цей показник становив 60%.

На другому місці знаходиться передплата Apple Music, якою користуються 42% користувачів (у 2022 році — 36%). За ними йдуть підписки на Apple Podcasts (37%), Apple Care (35%) та Apple TV+ (32%).

Ці дані отримані на основі опитувань американських користувачів і демонструють, які передплати найбільш популярні серед власників пристроїв Apple.

У третьому фінансовому кварталі Apple зафіксувала виручку у розмірі 24,21 мільярда доларів від продажу послуг у США, що на 14% більше у порівнянні з минулим роком. Це зростання свідчить про збільшення попиту на підписки та послуги Apple серед користувачів.