Apple внесла зміни до своєї політики щодо музичних стрімінгових додатків у Європейському Союзі у відповідь на вимоги ЄС щодо боротьби з антиконкурентною поведінкою. Тепер компанія дозволяє програмам включати посилання на зовнішні веб-сайти для оформлення підписок, зберігаючи при цьому право на стягнення комісії за такі покупки.

Це рішення було ухвалено після накладення штрафу у розмірі 1,8 млрд. євро з боку Європейської комісії за порушення антиконкурентних законів. Підприємство з Купертіно погодилося усунути обмежувальні умови в контрактах з музичними розробниками після скарги з боку компанії Spotify Technology SA, яка стверджувала, що політика Apple призвела до збільшення вартості їх підписок.

Проте Apple зазначила, що стягуватиме комісію до 27% з продажу, здійснених через зовнішні посилання протягом семи днів після їх використання, що викликало обурення Spotify. Spotify вимагає суворіших заходів з боку Європейської комісії для забезпечення розробникам вільного спілкування зі своїми користувачами. Незважаючи на кроки з боку Apple, обговорення про те, наскільки вони відповідають вимогам ЄС, продовжуються.