Оплата товару можлива:

  1. На магазині в ГРН

  2. Оплата накладеним платежем у відділенні або кур'єру "Нової Пошти"

  3. По терміналу оплати 

  4. В кредит

Детальніше:

1. Самостійно отримати замовлення, не переплачуючи за доставлення можливо в нашому магазині у місті Київ, Кременчук та Запоріжжя. Оплата відбувається в гривні по курсу обмінників на момент завершення угоди (повної сплати). Дізнатись вартість гривні на ринку валют можна зателефонувавши до нас, чи написати повідомлення до спільноти Instagram
2. Можливо розрахуватися на розрахунковий рахунок ФОП (+1%).
3. Територією України відправляємо накладеним платежем "Нової Пошти" за курсом обмінників в день відправлення вашого замовлення. Розрахунок відбувається після огляду товару на відділенні "Нової Пошти" або, безпосередньо, кур'єру при адресній доставці.
4. Оплата по терміналу виконується без врахування знижок по безготівковій вартості товару (+3%). 
5. Детальні умови по кредитам та розстрочкам


Додаткова інформація.

- Для клієнтів, що роблять замовлення вперше - діє обов'язкова умова внесення передоплати. 200 грн вживана техніка, 500 грн нова техніка.
З клієнтами, що вже купували товар у нашому інтернет магазині працюємо без попередньої оплати, тільки за умови, що покупка робиться з номера телефону, який вже є в нашій клієнтській базі. Передоплата віднімається від вартості пристрою. Послуги "Нової Пошти" оплачує покупець. У разі виявлення дефекту, невідповідності товару, його пошкодженні — покупець зобов'язаний скасувати отримання, зв'язатися з адміністрацією інтернет-магазину, і в разі підтвердження невідповідності отримати ПОВЕРНЕННЯ попередньої плати, або ж інший пристрій (за бажанням).

- Претензії до зовнішнього вигляду, або неукомплектованості придбаної продукції, не приймаються після того, як покупець отримав замовлення і покинув "Нову Пошту". Уважно все перевіряйте! На продукцію відправлену по території України діють ті ж умови гарантії, що й на пристрої продані вроздріб.

- Скасування замовлення і повернення передоплати можливо, тільки в разі не виконання нами обіцяних умов.

- Клієнти, що не забирають відправлення з "Нової Пошти" протягом 5 днів (з моменту прибуття) повинні внести додатковий платіж у розмірі 100грн/1день за кожен день необхідного додаткового зберігання. Ця сума відразу віднімається від загальної вартості. У разі відмови внести додатковий платіж, або у випадку, коли клієнт не виходить на зв'язок — відправлення відкликається назад. Передоплата не повертається.

- Всі дані про ваші покупки зберігаються в нашій клієнтській базі за номером Вашого мобільного телефону (модель, дата, ціна, imei).

- Замовлення відправляються НП до 19:00 Пн-Пт, і до 18:00 в Суботу. Іншими кур'єрськими службами не відправляємо.

Якщо у вас виникли додаткові питання - зателефонуйте, будемо раді допомогти.

З повагою - команда GSTORE.