AppleCare+ - це торгова марка Apple, що надає розширену гарантію та плани технічної підтримки для своїх пристроїв. AppleCare+ продовжує обмежену гарантію на пристрої терміном на один рік та дев'яносто днів технічної підтримки (яка називається базовою AppleCare). Це дозволяє клієнту необмежену кількість випадків випадкового пошкодження з франшизою (яка, як і ціна плану, залежить від пристрою). AppleCare+ доступна для багатьох продуктів Apple, включаючи комп'ютери та дисплеї Mac, MacBook, навушники Beats, HomePods, iPhone та iPad, годинник Apple Watch і Apple TV. Плани AppleCare+ включають програмне забезпечення Apple, пов'язане з обладнанням, що покривається.

AppleCare+: що це

Кожен Apple Display, Apple TV, Apple Watch, iPad, iPod, iPhone, HomePod, Mac та AirPods поставляється з безкоштовною технічною підтримкою по телефону та обмеженою гарантією Apple. AppleCare продовжує термін обслуговування на два або три роки (залежно від пристрою) з дати покупки та забезпечує комплексне обслуговування та підтримку від експертів Apple. Клієнти можуть вибрати продовження страхового покриття AppleCare на щомісячній основі після закінчення терміну дії початкового плану.

AppleCare продається компанією Apple та її авторизованими реселлерами. Його можна прикріпити до пристроїв за допомогою серійного номера під час покупки або протягом тридцяти чи шістдесяти днів (залежно від розташування) після покупки.

Для всіх апаратних пристроїв, після включеної дев'яностаденної підтримки телефоном та через Інтернет, а також річної гарантії на обладнання, покупка AppleCare для комп'ютера MacBook або дисплеїв Apple продовжує як підтримку, так і обладнання до трьох років. Крім того, покупка AppleCare для iPod та інших пристроїв iOS може продовжити підтримку та обладнання до двох років.

AppleCare також включає послугу експрес-заміни iPad та iPhone. AppleCare страхує від випадкового пошкодження, на відміну від встановленої законом гарантії.

AppleCare+ зі страховкою від крадіжки та втрати

Страхування від крадіжки та збитків надається в Японії, США, Великобританії, Австралії та Німеччині. AppleCare з крадіжкою та втратою включає покриття до двох випадків випадкового пошкодження, крадіжки або втрати при знижених витратах для кінцевого споживача. В даний час страховка від крадіжки та втрати недоступна у деяких частинах Європи, Південної Америки, Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Африки, Північної Америки (Канада) та Антарктиди. Щоб мати можливість претендувати на вкрадений або втрачений пристрій, клієнт повинен мати активну функцію «Локатор».

Клієнти, які купують AppleCare з будь-яким комп'ютером Mac, також автоматично отримують право на страхування деяких інших супутніх аксесуарів Apple. Крім MacBook поширюється гарантія на будь-який додатковий екран Apple, придбаний одночасно з пристроєм Macbook.

Розширене обслуговування AppleCare

У деяких країнах або територіях, де немає місцевих офісів Apple, наприклад, у деяких частинах Латинської Америки, продукт AppleCare Extended Service доступний замість продукту AppleCare. Тут пропонується та ж гарантія на обладнання, але без підтримки телефоном та через Інтернет.

Китай

15 березня 2013 року Центральне телебачення Китаю показало програму, присвячену Всесвітньому дню прав споживачів. У програмі розкритикувалася проблема, пов'язана з проблемами гарантії Apple в Китаї. У звіті йдеться, що iPhone завжди отримує стару задню кришку під час ремонту в Китаї. У ньому також зазначено, що гарантійний термін на змінений продукт становить лише 90 днів, а гарантійний термін для Macintosh та iPad не відповідає китайським законам для отримання гарантії у Китаї. 1 квітня 2013 року генеральний директор Apple Тім Кук вибачився перед китайськими споживачами за гарантійну політику Китаю та змінив її.

Європейський Союз

У деяких частинах європейських країн, що входять до Європейського Союзу (ЄС), місцеві правила надають споживачам щонайменше дворічну гарантію на дефекти обладнання, що існували на момент покупки, що перекриває переваги AppleCare. Фактично це означає, що в деяких країнах ЄС AppleCare, як і раніше, пропонує підтримку по телефону та через Інтернет протягом дев'яноста днів на всіх пристроях. У більшості країн відповідальність відповідно до законодавства ЄС лежить на продавці, який повинен довести відсутність апаратного дефекту на момент покупки протягом перших шести місяців після покупки. Після закінчення шестимісячного періоду ситуація змінюється на протилежну, що означає, що клієнт можливо, потрібно встановити, що апаратний дефект дійсно існував на момент отримання продукту. На відміну від встановленої законом гарантії AppleCare також поширюється на дефекти, що виникли після покупки, якщо з пристроєм поводилися правильно.

Італія

27 грудня 2011 року Антимонопольне управління Італії оштрафувало Apple на загальну суму 900 000 євро за нездатність належним чином проінформувати клієнтів про їхнє законне право на дворічне гарантійне обслуговування відповідно до Споживчого кодексу Італії. За даними італійського агентства, Apple розкрила лише свою стандартну річну гарантію та запропонувала продати клієнтам AppleCare ще на один рік замість дотримання закону. Агентство оштрафувало Apple на 400 000 євро за нерозкриття інформації про передбачену законом дворічну гарантію та на 500 000 євро за продаж дублюючого покриття AppleCare.

Україна

В Україні гарантія AppleCare офіційно не продається, але купити її можна в США та країнах Європи. Тоді навіть перебуваючи на території нашої країни, ви зможете скористатися додатковими можливостями обслуговування.