Минулого місяця Sony розповіла про VR-гарнітуру нового покоління для консолі PlayStation 5. Однією з ключових особливостей даного пристрою стануть спеціальні контролери з рядом цікавих функцій.

Новий маніпулятор відображає мету Sony по досягненню більш глибокого відчуття присутності і занурення у віртуальну реальність. При його розробці були враховані інноваційні особливості бездротового геймпада DualSense для PS5, а також накопичений за десятиліття досвід контролерів на всіх платформах PlayStation.

Перше що кидається в очі - це дизайн у формі кулі. Він дозволяє тримати контролер природним чином і грати з високим ступенем свободи. Немає ніяких обмежень в тому, як ви рухаєте руками, що дає розробникам можливість створювати унікальний ігровий процес.

Новий контролер розроблений з урахуванням вимог ергономіки, тому він добре збалансований і зручний для обох рук різних розмірів: чоловічих, жіночих і дитячих.

Кожен VR-контролер (лівий і правий) містить адаптивну кнопку тригера, яка додає відчутний спротив при натисканні, як і в контролері DualSense. Яскравим прикладом роботи технології є змінний опір натискання при натягуванні тятиви лука в грі.

Ще одна функція полягає в сенсорному виявленні торкань в тих областях, де ви кладете великий, вказівний або середній пальці. Це дозволить робити більш природні жести руками під час гри.

Лівий контролер містить один аналоговий джойстик, трикутну і квадратну кнопки, кнопку «захоплення» (L1), кнопку тригера (L2) і кнопку «Create». Правий контролер містить один аналоговий джойстик, кнопки з хрестиком і гуртком, кнопку «захоплення» (R1), кнопку тригера (R2) і кнопку опцій.

Найближчим часом Sony почне передавати прототипи нового контролера віртуальної реальності в руки сторонніх розробників. А повноцінний вихід VR-гарнітури для PlayStation 5 намічений на наступний рік.

Як Вам?😏